11 Mart 2009 Çarşamba

Buluta karşı uçur beni...

Efendim sevgili bekriya bizi paraşütünü açarak mimlemiş. Konusu paraşütle atlarken neler düşündüğümüz.

Paraşütle atlamasam da, bunjee ve parasailing yapmış biri olarak sanırım hislerim ve düşündüklerim onunla aynı olacaktır :)

Demişki;

1-Paraşütle atlamaya karar verdiniz ve ilk atlayışınızı yapmaya hazırlanıyorsunuz. Yerde sıranızı beklerken yukardan atlayanları seyrediyordunuz... Aklınızdan neler geçiyor ?

-Ne zaman sıra geleceeeeeeek?

2-Sıranız geldi ve uçak üç bin metreye yükselirken siz de kendinizi hazırlıyorsunuz. Arkanıza hiç bakmadan önünüzde açılan kapıya geliyor ve kendinizi aşağıya bırakıyorsunuz. Aşağıya atlarken ne diye bağırıyorsunuz?

-Allah'ım sana geliyoruuum :) bu süreçte bir sürü bağarmalar çağarmalar adrenalin yükselmeleri elbet olacaktır, bunjee'de ilk atladığımda küfretmiştim şimdi yazarsam olmaz anladınız siz, belki öyle de bağarabilirim :D

3)Güvenli bir biçimde yere indiniz. Paraşütünüzü toplarken bir eğitmen size doğru geliyor ve birşeyler söylüyor. Eğitmen ne söylüyor?


-Beklediğimden daha cesurdunuz, sanki daha önceden tecrübeniz varmış gibi, güzel bir tecrübeydi oldukça da başarılıydınız, tebrikler.

Evet bende sırasıyla eğreltiOtu ve Arzu yu mimliyorum uçun gariii :)

11 "Minute":

Pilli Petro dedi ki...

ahah aynı ben :)

Damlo dedi ki...

haha kafa atmışsın bana :D

pRncfRn dedi ki...

Son soruyu sevmedim, paraşütüm açılmasın benim xD

Cimbakuka dedi ki...

Uçur bizi eğrelti otcum :)

Zaten gün itibariyle nur topu gibi bir kasık fırığına sahibim :(

Arzu Eylem dedi ki...

Mimler kovalasın mı seni:) Yok kovalamasın, ben bir yakın tarihte kendim kovalayabilirim:) Mim fobim var benim...hem de hiç atlamadığım paraşütün duygularını mı yazacağım şimdi ben.
Burak sen değerli bir insansın böyle canım arkadaşım daha önce duygularımı ifade etmiş miydim:)

Cimbakuka dedi ki...

Sağol canım güzel duyguların için :)

Bizde seni çok seviyoruz :D

beenmaya dedi ki...

yahu şu kızı mimlemeyin yaa. sizin yüzünüzden ben daha mimleyemedim be sıra gelmiyor :))

Arzu Eylem dedi ki...

Mayam ilk cümledeki desteğinden dolayı teşekkür edecektim ki son cümlemde şöyle bir arkama yaslandım. İmdaaaaaaaaat!!!!

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

Ya resmen kıskandım ben bu mimi :)))

Canımın içi ailemiz otuna söyliyimde bana paslasın bu mimi baksana dostumuz bize paslamıyor...(sakın bu yazdığımdan sonra beni ekleme burak efendi ağzını burnunu dağıtırım otçum mimliyecek beni)

Bu arada allhım sana geliyorum filan demezsin bildiğin ne kadar küfür varsa edersin...Ki böyle bir şeyi kesin benle yapacak olduğunu düşünüyorum ve bu olaya ben seni gaza getirip yaptırdığım için ilk bana söversin :)))

Tıpkı aynı benzer olayara beni soktuğunda benim sana sövdüğüm gibi :)))

Cimbakuka dedi ki...

Valla erdem adrenalini yüksek şeyleri sevdiğimi çok iyi biliyorsun, hiç düşünmeden tereddütsüz yaparım yani.

Bostancı'daki zarda surat ifadeni daha alet harekete geçmişken unutamam fotoğraflarda da süper yansımıştı.

Senle paraşüt üff çakılmazsak iyidir :D

Ha bu arada mimlesem baştan mimlerden sonra bir daha niye mimliyim, al gülüm ver gülüm mü çalıcağız.

Ot mimler seni :)))

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

Zardan ve resimlerden bahsetmiyelim burak bey ve bu konuyu burada kapıyalım :)))

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar