28 Mart 2009 Cumartesi

Hafta'nın sonu...

Güzel bir cumartesi sabah'ına uyanmak ne zamandır özlediğim bir duyguydu. Fotoğraf çekmeyeli bayağı bir zaman oldu, sanırım pılımı pırtımı toplayıp herhangi bir sahile veya çiçeklerin yüzünü gösterdiği doğa ötesi bir yere çekim yapmaya gideceğim. (1 saatte düşündüm taşındım).


Yoğun bir hafta geçirdik şüphesiz. İşyerinde amansızca bizi denetleyen bağımsız firma, bir yandan hesap uzmanları kurulu, maliye bakanlığı vs derken hafta iş konusunda nasıl geçti anlamadım ama çok yoruldum.



Perşembe günü sevdiğim bir çok insan'ın doğum günüme gelmesi ve eğlenmesi beni çok mutlu etti, sevildiğini bilmek insana güven ve aşırı dozda moral veriyor.İyi ki varsınız diyorum, cansınız, canımsınız.



Benim gibi gündemi takip eden bir blog Muhsin Yazıcıoğlu konu'suna pek değinmedi, yapılan hatalar yanlışlar, suikast düşüncesi, içerisinde ölen masum insanlar. İnan'ın ben daha çok onlar'a üzüldüm, keşke kurtulabilselerdi :( Ama şu var ki hiç bir şey Balgat, Bahçelievler, Sivas ve Çorum'da olanları zihnimizden kazımaya yetmez ve artmaz...



İnsanlar'ın artık sözde değil özde icraat yapmasını beklediğimden, yarın seçimide düşünerek artık birşeyler olması için bolca fikir geçiriyorum aklımdan. Ola ki değişen birşey olmazsa (ki olmayacağını düşünüyorum) zaten boş'a konuşmuş oluruz. AK'mı kara'mı belli olsun bakalım.



Akşam Milli maç var, ama sağolsun Terim Bey'ler takım'ı kurarken, nerede sakat, nerede formsuz oyuncular varsa çağardığı için, milli takım kaptanlığını daha çok değil 3 maç önce karşı takım oyuncusuna boğazını keserim işareti yapan birine verdiğin için ayrı bir antipati ile yaklaşıyorum. 80.000 kişilik Barnebau'dan çıkmak kolay iş değil bakalım göreceğiz. Ama komiğime giden, İspanya böyle önemli bir maçı 80.000 kişilik bir stada vermiş baskıyı düşünmüşken, bizim onca stad içinde 18.000 kişilik stad'ı seçmemiz komik geldi.



Sınav'a giren, eğlenen, evde oturan, geviş getiren herkes'in hafta son'unun mutlulukla geçmesi dileğiyle.



Haydi gittim.

9 "Minute":

efsa dedi ki...

Mutlu hafta sonları diliyorum bende sana. Ve Türkiye ye de her konuda bol şans diliyorum. Nedense artık şansa kalmış gibi işimiz. :S

LuCiFerR dedi ki...

Böhüü Çalışanları Unutmuşsun ama misal(BEN) şimdi bende çıkıp gezseydim ama az kaldı patronun yüzüne tükürüp çıkıp gitcem :( havada güzel hiç çalışasım yokkk :(

Evren dedi ki...

fotoğraflardan bir seçki görür müyüz diye mraklandım aslında... Görürüz dimi?

Yarın içinse söylenecek söz kalmamış gibi, ama bugün seninle de paylaştığım bir köşe yazarının dediği gibi, taraf olmak lazım artık bu ülkede, laikliğin, demokrasinin, özgürce yaşamanın, Türk olmanın tarafında olmak gerek. Yüreğini bu tarafa koyacakları seçmek gerek...

İyi haftasonları, harika fotoğraflarla dönmek dileğiyle...

Damlo dedi ki...

canımsın ya, hep mutlu olarsın inşallah.
fotoraf konusuna gelince: götür beni gittiğin yere :D:D

Adsız dedi ki...

Umarım çektiğiniz fotografları burdada görebiliriz. Sormayın bu arada bizim da aynen bu vergi denetçilere yok teftiş işimiz çok zor. yoğun bir hafta geçirdik.

Adsız dedi ki...

ya yazacaktım ama telefon geldi. gitmek zorundayıp sevgi ile kal.

pRncfRn dedi ki...

İyi geçiyordur umarım haftasonun gerçi TUNCAY'ın ardından 1-0lık skor sonunda iyi geçiyor mu emin değilim ama!
Olsun, saat farkındandır boşver hem bir de Nihat ne dedi, taraftar baskısı varmış ondanmış işte.

Cimbakuka dedi ki...

Terimspor çok umurumda değil adam'ım :)

Benim Hayatim dedi ki...

Kahramanmaraş katliamını dinliyorum büyüklerimden sonra okuyorum tüm katliamları. Hazırlanışlarını, kapılarının işaretlenmesini, çoluk çocuk demeden yapılanları. Sonra uçak düşüyor :(( Zihinler de keşke olsa benim korkum aynı gaz verilse daha da çoklarının yaşanacak olması.

http://www.psakd.org/maras_katliami.html

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar