19 Mart 2009 Perşembe

19.03 | BeşiktAŞK



Maneviyatın maddiyattan daha önemli bir kavram olduğunu hatırlattığın için…


Siyah – Beyaz’ın bir yaşam hikayesi olduğunu gösterdiğin için…


Bu hikayede bizlere de yer açtığın için…


Kötü günde tutkuyla nasıl sevileceğini öğrettiğin için…


Çocukluk hayallerimizi her daim cebimizde taşıyabilme fırsatı verdiğin için…


Umut, sevgi, beraberlik, isyan, tutku, hüzün, sevinç, aşk; bunların tümünün karşılığı olduğun için…


Başımızı önümüze eğdirmediğin için…


Dünyanın en güzel semtinde bizleri kucakladığın için…


Beleştepe’de bizlere hüzünlü bir aşk hikayesini yaşattığın için…


Halkın Takımı olduğun için…


Gönlüm KAPALI senden başkasına diyebildiğimiz için…


Bir umudumuzu sende taşıdığımız için…


Kanatlarını açıp, göklere süzülmeni hayranlıkla izlediğimiz için…


Her şeyimiz olduğun için…


Kalbimizin en orta yerinde, alevler içinde büyük bir yangın yarattığın için…


Uğrunda can verecek kadar sevenlerin olduğu için…


SonBarikatın adı olduğun için…


Her birimizin hayat hikayesinde başrolde oynadığın için…


Her şeyden öte BEŞİKTAŞ olduğun için…

Doğum günün kutlu olsun canım

Beşiktaşım...

21 "Minute":

beenmaya dedi ki...

olsun olsun canı gönülden hem deeeeeee :)))

Cimbakuka dedi ki...

Gel bu sene son verelim dertlere...

Damlo dedi ki...

kutlu olsunn mırın kırınn :))

Evren dedi ki...

Nasıl bir aşk bu ya... Beşiktaş olmak istedim okuyunca. Kutlu olsun tabi :)

foodbynil dedi ki...

Şimdi cimbam seni finanse etmesi lazım artık beşiktaşın heran bi fanatiklik mevcut sende valla tebrik ediyorum bir fenerbahçeli olarak.Hem bide artık çok ömrünüzde kalmadı yaaa benden kıyak oldun:)Nice yüzyıllaraaaaa::Pp

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

Beşiktaşlı olunmaz beşiktaşlı doğulur...

Cimbakuka dedi ki...

Eğrelitcim, sağol canım benim mırın kırın'a rağmen :)

Evren; Anlatılmaz yaşanır bir aşk bizimki, hatta aşk değil sevgi değil Delilik bu. :)

peri: o finansı ben Beşiktaş'tan değil senden bekliyorum, jack hala haber bekliyor bak. Ha bide "Hem bide artık çok ömrünüzde kalmadı yaaa benden kıyak oldun:)" anlamadım yahu burayı?

Erdem'im, olmayanlar kandırılmış çocuktur diyeyim o zaman bende :)

foodbynil dedi ki...

Yani son sezonlarınızı yaşıyorsunuz cimbam :)

Adsız dedi ki...

Çok sevindim bu güzel başlığı görüncee saolasın Cimbakuka,ben de canı gönülden kutluyorum Beşiktaşımızın doğumgününü nicee niceeee yıllaraa diyorum mutlulukla,coşkuyla,elele:)

ufak bi istekte bulunacağım tabii izin verirseniz ben bu kadar güzelini yazamam.izninizle bu yazıyı üye olduğum forumlarda da isminizi vererek yayınlayabilir miyim? istemezseniz hiç önemli değil:)

Cimbakuka dedi ki...

Sanem istememek olur mu:)

Beşiktaş hepimizin, kardeşine, dostuna rakip takım arkadaşlarına herkese yolla derim vakit kaybetmeden :)

Cimbakuka dedi ki...

He ayriyetten isim vermeye gerek yok emin ol :)

rahat rahat davran.

İlla isim vermek istiyorsan bu yazıyı son barikat için yazmıştım o'nun adını kullanabilirsin :)

LuCiFerR dedi ki...

Tek Aşk BeşiktAŞKKK gErisi traşşşş :) eheheh Bende Hastamı hasta beşiktaşlı Bi hatunumm Her Maçta Kapalıdayım Şanlı Beşiktaşımı yalnız Bırakmamaya Gayret Gösteriyorummmm :)

Cimbakuka dedi ki...

Lucifer süper;

www.kombinelerimleyasıyorum.com :))

Kapalı müdaviminden, aşağıdaki linke bak derim :)

http://cimbakuka.blogspot.com/2009/02/urunsel-mim.html

Adsız dedi ki...

çokkk teşekkürlerr yolluorum herkesee:)

Tüli dedi ki...

SİYAH-BEYAZ sadece renk değil
SİYAH-BEYAZ anlatılcak bırsey değil,
SİYAH-BEYAZ yanlızlıkta tek dost,
SİYAH-BEYAZ aşka benzemez,
SİYAH-BEYAZ ruhumuzdur,
SİYAH-BEYAZ hayatımızdır,
SİYAH-BEYAZ sevdadır,
SİYAH-BEYAZ yürektir,
SİYAH-BEYAZ beraberliktir,
SİYAH-BEYAZ Çarşı'dır,
SİYAH-BEYAZ paha biçilmezdir,
SİYAH-BEYAZ çiçektir,
SİYAH-BEYAZ kartaldır,
SİYAH-BEYAZ markamızdır,
SİYAH-BEYAZ anne baba dır,
SİYAH-BEYAZ tribundür,
SİYAH-BEYAZ çılgınlıktır,
SİYAH-BEYAZ nedir demeyin çünkü,
SİYAH-BEYAZ YAŞAM TARZIDIR...

Cimbakuka dedi ki...

vay vay vay bebişim sende ne cevherler varmış :)))

SİYAH'ın zindan olsun
BEYAZ aydınlık,
Hekese nasip olmaz
BEŞİKTAŞ'lılık... :)

LuCiFerR dedi ki...

Baktım süpersinn Bende Biriktiriyorum ehehhe :) Bu aksam Kutlama Varr Bizde Kapalıda Grubumuz var Sende Gell Planın Yoksa :)

Cimbakuka dedi ki...

Akatlardayız kutlama da ;)

Pilli Petro dedi ki...

yazı bile yazmşsın kardeş te ben gündüz artık off yani :) anca geceye okuyorum :)

mail attım ayol yetmez mi :P

malikocas dedi ki...

Nice yıllara...
Hayatım boyunca hiç bir fanatik yanım olmadı desem yeri vardı, takım tutmazdım birkaç yıl öncesine kadar fakat siyah beyaza aşık bir kaç dostum vesilesi ve 100.ncü yıldaki şampiyonluğu üstüne bende halkın takımına terfi ettim. bir erkek olarak ne zordu yıllarca ben takım tutmam diyerek ortamda bir anda silinmek aşağılanmak anlatamam ama bunu yıllarca yaşadım, şimdi işim daha kolay hatta bir imajım bile var ilk defa maç seyrettim mesela sıradışı yorumlarımdan kırılmışlardı. Şimdiyse çarşı herşeye karşı felsefem oldu.

malikocas dedi ki...

Bişiktaş bir gerillanın hayata isyanıdır.Susarsa çatışma, konuşursa savaş,yazarsa destan, severse devrim olur.

( bu sözler ve karakartal fotoğraflı bir ekran koruyucusuylada kuzenimin kalbine tahta kurmuş oun çok duygulandırmıştı.)

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar