8 Mart 2009 Pazar

ollallaa blogmania... vol.3


Bu sefer yorum yazmaya gerek duymuyorum, çünkü fotoğraflar herşeyi anlatıyor.

Mükemmel bir geceydi, her gün çoğalarak devam ediyoruz toplantılara.

Bu mükemmel günü yaşamamızda parmağı olan herkese çooook teşekkürler.

Yaşasın blog :)))


Special Thanks

- kelebennk
- feanor
- EğreltiOtu
- Yasmi
- Yalnızlık Okulu
- NoSTATIC
- Cimbakuka
- Bugünü Yaşama Arzusu
- beenmaya
- karoshi
- prince of rain

- Esrik Öfke ve tayfası,

ve de hatırlayamadığım niceleri :)





























54 "Minute":

kelebenk dedi ki...

memnun oldum. evet oldum. cidden. çok eğlendim bir de.

Cimbakuka dedi ki...

Special thanksssss,

Alkolik Tavır he :D

Üfürükten Prenses dedi ki...

Çok güzel ya,bayıldım..

ama fotoğrafların hangisi kime ait,daha doğrusu kim kim onu merak ediyorum çok..

altlarına eklesen isimleri bende blog camiasını tanısam :P

Cimbakuka dedi ki...

Çok gizli bir örgütüz illegal olduğumuzdan isim belirtemiyoruz, kişilerin telif hakları var malesef :D

İş kullanıcıya düşüyor, özellikle de yazmıyoruz ki insanları tanışmaya teşvik edelim gelsinler diye :D

Evren dedi ki...

bu sefer gerçekten çok eğlenmişsiniz ve ne kadar güzel olmuş katılım, organizatörler sağolsun... onları sevmeyen kalmasın hatta :)

maya: kürdan işe yaramış güzelim :))

Cimbakuka dedi ki...

Bu sefer gerçekten eğlendik be,

amaaaa bitmediii dahası varrr.

Haftaya Araf'ta.... ;)

pRncfRn dedi ki...

:D

Blogumda teşekkkür ettim efendim, başta siz olmak üzere tüm bloggerlara teşekkürler!

Buraaak- Dorock yapcaz mı
Bak pek bi uyumlu oldu :)

Sinirli Prenses dedi ki...

Ya ne kadar gıccık sınızzzz hıh
Çok kıskandım lan içimin yağları eridi resmen :)
Bari resimleri yayınlamayın:) Bakmayacam diyom meraktan çatlıyom bakıyom bu sefer kıskançlıktan çatlıyom böğüüüü
:)

Cimbakuka dedi ki...

Dorock yapmak lazım kanka bi akşam

\w/ _ _ \w/

Cimbakuka dedi ki...

Sinirli sinirlenme, böyle böyle örgüte insan topluyoruz, parti kursak bugün iktidar oluruz o derece bak :D

feanor dedi ki...

sıkıştık biraz ama organizasyon güzeldi bence di mi burak? :D

gelecek sefere daha da kalabalık olmalıyız :)

kelebenk dedi ki...

ben gene süpriz yapıcam sölemeyin kimseye kşşşftttmşşşt. bundan sonra da böyle gülüyorum.

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

Çok eğlendik yawwwwww :)))

FEanor bir daha ki sefer gecek dostlar son dakika değilde önceden haber verirlerse daha süper bir organizasyon yaparız kanka ne demek sizi mutlu edebildiysek ne mutlu bize iyiki varız canım :)))

Cimbakuka dedi ki...

kelebenk'cim süper bir süpriz oldu ama ;)

Dance must go on :)))

Çok kısa bir sürede (takribi 4 saat) bu organizasyonu düünüp fiili harekete geçirmiş olmak ve tek seferde bu kadar katılım toplamak, insanların kalkıp gelmesi süperdi inanın.

Eğlenmeyen varsa affola :)

Üfürükten Prenses dedi ki...

hmm ..
anlaşma yapsak prncfrn 'yi söyle bana fotolardan,bende bir daha ki buluşmaya geleyim ?

nasıl anlaşma :P

pRncfRn dedi ki...

Höyt beni niye anlaşma aracı olarak kullanıyorsun, ben yokum belki fotolarda, yolliim sana prensesim iste :pp

Üfürükten Prenses dedi ki...

hıh! kimseye ihtiyacım kalmadı cimbakuka :P

yolla bebişim sen benim mail adresine!!


bi de kıskandım cidden ya,böhüü!!
neresi burası(adı ne mekanın),beni de götürün bir dahakine,olur mu ?

Cimbakuka dedi ki...

Örgüte taş koymak heeee..

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

Prenses bir daha ki sefere sizi de bekleriz efendim :)))

Sinirli Prenses dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
cesetizleri dedi ki...

yevrum ne şanslısınız.. ben tee nerelerdeyim. yoksa koşar kopar gelirdim.. içim gitti be :(

feanor dedi ki...

ben fotoların facebook ayağını yönetiyorum :P

hepsi ve daha fazlası için; bkz orası :P

Üfürükten Prenses dedi ki...

Feanor,ortalığı kızıştırıyorsun ya :P

inatla üye olmadığım facebooka üye olacağım şimdi..

nasıl organize olmuş bir örgütsünüz yahu,kim sizin lideriniz ordan çökerteceğim :P

Damlo dedi ki...

herkese tşk.ediorum efenim, süper bi geceydi.

feanor dedi ki...

hepimiz birer lideriz bu örgütte prenses :D

her yeni üye örgüte lider olarak giriyor üstelik; var mı bizim örgütten iyisi :P

burak; gelecek toplantıları 1 hafta falan evvelden duyuralım; bakarsın ankaradan bursadan insanlar gelir :P

bu gidişle sanatı kapatırız, ne dersin co? :D

malikocas dedi ki...

Yıkılıyor valla mekan aman nazar değmesin neşeniz daim olsun.

Sigara paketleri tesadüfmüydü yoksa ötgütün gizli mesaj kutusu da bir süre sonra kendini imha mı ediyor...

feanor dedi ki...

an itibariyle kelebenkten gelen öneri:

Türkiye Zirvesi yapalım! :D

kelebenk dedi ki...

ve kelebenk sonunda uçar.

Cimbakuka dedi ki...

feanor ben ısrarla söylüyorum 2 kere daha yapalım bu toplantıyı atılalım siyasete iktidar oluruz öyle kalabalığız yani bildiğin gibi değil :D

Gelen gelmeyen, yorum yazan yazmayan, uğrayan uğramayan, eğlenen eğlenmeyen(eğlenmedim diyeni Allah çarpar) herkese çok teşekkürler :))

Türkiye zivesi he kşşşftttmşşşt. :D

beenmaya dedi ki...

vallaha kürdan işe yaramış :)))

91 dedi ki...

fotoğrafları göremesem de eğlenceyi takdir :) katlanarak büyümesi dilekleriyle.

Cimbakuka dedi ki...

Fotoğrafların görülmemesi garip?

Diğer dilekler için teşekkürler :)

91 dedi ki...

websense internet kısıtlaması müdürüm, senle alakalı birşey değil, işyeri engellemeleri.

Cimbakuka dedi ki...

Aynı websence uygulamasını bizde yapıyoruz, sanırım sizin güvenlik en üst seviyede.

Ama madem bu siteye girebiliyorsunuz, websence izin veriyor, fotoğrafları görememeniz garibime gitti.

Sağlık olsun :)

ESTHER dedi ki...

eğlenceli görünüyor tanıdık simalar da var turkiyede olduğum zamana denk gelirse belki bende gelirim

babegazelle dedi ki...

walla kim kim bilmiorum ama çok tatlı görünüosunuz acaip de eğlenmişiniz belli insan özenio kehkeh:)

Cimbakuka dedi ki...

kelebennk'in dediği gibi, Hedef TÜrkiye Zirvesi :)))))

ESRİK dedi ki...

Hatılayamadığın niceleri ben ve tayfam sanırsam::(

Cimbakuka dedi ki...

Ekli olmadığınız için blogumda efem link veremedim :)
DÜzeltildi hemen :)

Ful yaprakları dedi ki...

çok güzel eğlenmişsiniz:)
bi an kendimi hayal ettim, ben sigarayı bıraktım, alkolle de artık başım hoş değil, bu mekanda biraz ayrık otu kalırım gibime geldi:))

Cimbakuka dedi ki...

Muhabbet şahane alkol bahane bakma sen :)

Herkese kapı açık merak etme, hem ne öyle ot mot :D

Bizim bir tane ot'umuz var sorun değil, o kendini biliyor, birazdan damlar bu laf'a :D

efsa dedi ki...

ya birisi açıklasın kim kim diye. bir kelebeği tanıdım hemececik ama ama ama...

siminya dedi ki...

mayayı ve kelebenki tanıdım :) erkekler kim? nasıl yani? nedir? altlarına yazıverin ya beğeneceğim :)

siminya dedi ki...

ha bide sizden nefret ediyorum :)

Cimbakuka dedi ki...

Sağol be siminya :)

Efsa anacım sende face varmı var, orda her hangi birimizin profilinden bu fotoların aynısınna ulaşıp kimin kim olduğunu çok rahatlıkla öğrenirsin burda tekrar post'u deldirtme bize :D

Siminya bu kızım sana söylüyorum, gelinim sen anla anlamına da geliyor anacım :D

beenmaya dedi ki...

ama bende değil di mi siminim :))

feanor dedi ki...

cimbakuka kardeş ipucu vermee :D

bu arada ben galiba örgütün facebook sorumlusu oldum :D

dsakjasdkl :D

feanor dedi ki...

maya niye bekriya hala yorum yapmadı ilişkimize :P

Ukturk dedi ki...

Vuvvv süper olmuş:P:p Ben de gelebilir miyim beni de aranıza alabilir misiniz:xD

Özellikle yukardan aşağıya 9. fotoğraftaki abla da gelsin..:P:p Kelebenk mi o..xD

kelebenk dedi ki...

beni tanıdılar siz kaçıııınnn:):)

Cimbakuka dedi ki...

Arkada kimseyi bırakmayız ya hep beraber ya hiç :D

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

Bu örgüt ya topluca vardır yada hiç yoktur breyler yalnız değillerdir kimse o gelsin bu gelsin özel isteklerinde bulunmasın birimiz hepimiz hepimiz birimiz için :))))

kelebenk dedi ki...

yau o bir fıkra repliğiydi amma abattınız hea
yapmıyorum espri falan hıh:

Cimbakuka dedi ki...

haydaa :(

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar