29 Mart 2009 Pazar

Işıklar Kapanmasın, Sandıklar Çalınmasın ULAN!



Edirne'den Hatay'a Kırmızı olması sanırım tesadüf değil, deniz görmüş şehirler diye adlandırıyorum, yani kısaca medeniyet.


Güney Doğu gene DTP, devam edin bölün ve aç kalın...


Ama İstanbul ve Ankara Büyükşehir Belediye mi?



Sanırım Hırsızlık her zaman kazanacak...


Günün özeti İstanbul + Ankara < İzmir Türkiye Geneli

AKP: %39.20 (bu AKP için hezimet anlamıdır)

CHP: %21.78
MHP: %16.48
DTP: % 5.56

İstanbul:

AKP: %43.31
CHP: %39.13

Ankara:

AKP: %37.13
CHP: %32.38
MHP: %27.60

İzmir:

CHP: %56.75 (30 İlçede 30 başkan)
AKP: %29.72

Az balık yiyen il ve ilçeler AKP'ye atmışlar oy'u.

Denizi gören medeni şehirlerden CHP oyları.

İL: Kırklareli, Tekirdağ, Edirne, Çanakkale, İzmir, Aydın, Muğla, Antalya, Adana, Zonguldak, Sinop, Gİresun

Denizi gören medeni ve İstanbul'un göbeği sayılan ilçelerden CHP oyları

İLÇE: Adalar, Ataşehir, Avcılar, Bakırköy, Beşiktaş, Beylikdüzü, Büyükçekmece, Çatalca, Kadıköy, Kartal, Maltepe, Sarıyer, Silivri, ve bomba BEYOĞLU

PS: Bazı il ve ilçelerde özellikle kıyasıya rekabet yaşanan ANKARA, İSTANBUL ve ADANA'da elektriklerin kesilip oy verilerinin girilemediği söyleniyor ve ilginçtir sandıklar çalındı haberi geçiyor, başlandı gene hile hurdaya :)

Başbakan'ın da suratı oldukça asık, neden acaba?


12 "Minute":

Adsız dedi ki...

aferin çok iyi düsünmüssün

Evren dedi ki...

Bursa'yı hiç kazanamadık ki zaten Cimbakuka :( ben hiç şaşırmadım ne yazık ki... Nilüfer ilçesini kurtarsak ona da razıyım.

Cimbakuka dedi ki...

Bursa Bir ara öndeydi ama akp gene açtı.

Yalnız Nilüfer de % 50 CHP gidiyor aldı gibi.

Evren dedi ki...

adalar gidiyor galiba :(

Pilli Petro dedi ki...

ay sinirim bozuldu be :( Ankara'ya hele deli oluyorum deli mal mı bu millet ya ?

Cimbakuka dedi ki...

Valla kuzum bilmiyorum ama Balıkesiri alamamaları iyi oldu derken Erdek Ocakları Akp almış.

İstanbul inanılmaz kafa kafaya.

Ankarada da oylar yaklaşıyor ama %36 'da olması gerçekten komedi Ankara halkı hakatten malmış (oy verenler için diyorum.)

Bekleyiş devam ediyor.

Sevindirici taraf ege'ye yerleşmeyi düşünen biri için Edirneden Hatay'a kadar tamamen CHP'nin ele geçirmiş olması.

Evren dedi ki...

ee adamlar bir yol bulacak illaki cimbakuka...

Evren dedi ki...

gavur izmire yerleşeceğim... ilçelerin tamamı CHP, bir ikisinde çekişme var sadece..

Damlo dedi ki...

takipteyiz

pRncfRn dedi ki...

Neyse ki memleketim Trakya biliyor işini :)

__hazal__ dedi ki...

insanların gözü önünde olan bunca duruma rağmen hala kendilerini enaji modundan çıkarmamaları hakketen ilginç.İnsan ya bu kadar kör olamaz yada bu kadar neyse harbiden bu millete dicek bir şey bulamıyorum...

malikocas dedi ki...

Çok gergin bir gün yaşadım hatta bir ara sıkıyönetim bile ilan ettim evde ama nafile ben izmire gömün gömsünler eğer yakın zamanda izmire göç edemezsem. Cimbuka teşekürler sayende iki satır derdimi dökeceğim. Kendimi bildim bileli 4 yılı hariç ankarada yaşıyorum ve bundan büyük bir üzüntü duyuyorum son zamanlarda. istanbulada aşık bir adamım ama ilk fırsatta izmire göç edeceğim umarım bunu yapabilirim. Sonuç beklediğimden çok farklı olmadı bilakis umut verdi bana fakat bu umutla yetinemem. Anakara adı gibi kara şu şehiri hiç sevmem ban ankaralı değilim arkadaş bu insanlarda benim hemşerim falan değil ben bir göçmenim. allahdan göçmenim ki acımı bi nebzede olsa dindiriyor bu, ben gavurum abi, hatta bundan sonra bana ne derlerse desinler fakat asla ankaralı değilim, sağolsun ankara ve Chp bir kez daha boynumuzu büktü ne diyim ben artık başka bilmiyorum ellerim titriyor sinirden ya bu en yaşamsal konu değil ama yaşam alanımda ki bu zihniyet nefes almamı engelliyor sanki. Seçimin gerçeği halkımız kişisel çıkarlarını yine en önde tutup bazı gerçekleri görmezden geldi. Aslında söylemek istediğim bir dünya şey daha var ama üslubum sizin kadar naif olmadığından susuyorum..

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar