10 Mart 2009 Salı

Mutluyum, mutlusun, mutlu....



Evren beni mutluluğun formüllerini anlatmam için mimlemiş. Konu'nun içeriği anladığım kadarıyla beni neyin mutlu ettiği.

Kendisi her ne kadar kaçak dövüşse de attığı pas'ı gol yapmazsam tribüne yollanacağımın
farkındayım :)

Öyleyse başlayalım;

Benim için mutluluk;
Hani çok canı sıkkın olur ya insan'ın, karnına kramplar girer, patlar işte o zamanlarda ilk aradığım kişi'ye (x) yapalım mı? diye sorduğumda çekinmeden hadi cevabını vermesidir.
Bilirim ki onu kendisi içinde değil benim için kabul etmektedir.

Benim için mutluluk;
Her ne olursa olsun yanlış anlaşılmamaktır. Karşımdakine iyi niyetle yaklaştığımda aldığım olumlu tepki'dir.
Bilirim ki güvensizlik uyandırmamışımdır.

Benim için mutluluk;
İnsanların gerçek anlamda birşeye sıkıştıklarında benden yardım istemeleridir.
Bilirim ki daha önce elbet o kişi de benim için birşey yapmıştır.

Benim için mutluluk;

-Gülmek, güldürmektir.

-Kimse'nin başaramaz dediği şeyleri başarmaktır.

-Çok istediğim bir şeyi elde edebilmektir.

-Küçük hediyelerdir.

-Alıp sırt çantamı gezmek şehir şehir belki de

-Ya bir fotoğraf çekmek,

-Yada bir gol sevincidir kim bilir.

Ama benim asıl mutlu olduğum anlar vardır ki, onlar da en sevdiğim insanların yüzlerinin gülmesi ve mutluluğudur.

Mutluluğumu en çok yansıttığım zamanlarda inan'ın o anlardır...

Mutluluk her yerde, yeter ki istediğiniz şeyi bilin :)

Bakalım başkaları için mutluluk neymiş diyerek, Sinirli Prenses ve
caramelia yı bu güzel görev'e tayin ediyorum :)

Don't worry, be happy :)

18 "Minute":

Evren dedi ki...

ee süper olmuş işte :)

cimbakukanın mutluluk hallerinden en çok;
güven uyandırmasını
sevdim.
bi de;
dostlarının yanında olmasını, bilirim olur çünkü :)
sevgiler...

Cimbakuka dedi ki...

Teşekkürler Evren.

Kendi çapımızda mutluyuz desek yalan atmamış oluruz.

EN azından en kötü zamanlarımızda bile birşeylerden zevk almasını mutlu olmasını biliyoruz.

Kimisi bunu boşa yaşıyorsun şeklinde algılasa da hiç de öyle değil esasında.

Ben mutlumuyum, karşımdaki mutlu mu, dostlarım arkadaşlarım mutlu mu, mutluysa bitmiştir :)

malikocas dedi ki...

Hep mutlu olmanı dilerim...

Cimbakuka dedi ki...

Tek başına mutluluk olmaz malikocas, ben mutluluklardan mutlu olan birisiyim, o yüzden herkes mutlu olsun :)

malikocas dedi ki...

Tüm tanımlarını düşünerek söyledim. Yanılmıyorsam başkalarının derdini de kendi derdin sayan bir kişiliğin olduğundan sen ve tüm dostlarin falan derken lafı toparlayammıyorum andın sen işte...

Cimbakuka dedi ki...

Anladım anladım, çok sağol :)

beenmaya dedi ki...

hep mutlu kalasın emi :))

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

Mutlu edebiliyormuyum kankam seni diyip abuk sabuk bir soru sorayım :)))

Bide benimde yazmam gereken bir mim bu sıra bana geldi demekki...

Cimbakuka dedi ki...

maya'cım hepimiz mutlu kalalım :)

Yalnızlık kardeşim, sen mutlu olda ;)

Ha bu arada evet mim'i yazdın yazdın bilmiyorum valla :D

Pilli Petro dedi ki...

mutluluklaaarrr :) ay bu da gelinle damada bağırır gibi oldu :P

Damlo dedi ki...

hı hı evet sen bizi mutlu ediosun :)

Böcek dedi ki...

kendime inanamıyorum..
seni okumasaydım eğer bu mimin bana da paslandığını çoktan unutmuş olacaktım:/

pRncfRn dedi ki...

Mutluluğun hep daim olsun dostum!

Yüreğine sağlık...

Cimbakuka dedi ki...

Bekriya, eğreltim, böcük, prince im hepinize teşekkürler, hep beraber mutluluğa devam :)

foodbynil dedi ki...

canım benm hep mutlu ol gül:) Neyle mutluysan yanında olsun cimbam.

Kupa Kızı ♀ dedi ki...

kacırmısım.. afedersinn :( pek fırsat bulamıyorum su aralar bosladım sizleri sanırım (: en kısa zamanda mutlulugun formüllerini anlatayrumm sizlere :P

Cimbakuka dedi ki...

Bekliyoruz :))

Kupa Kızı ♀ dedi ki...

Biraz gecikmeli olsa da miminize cevap verildi efendim (:

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar