17 Mart 2009 Salı

Mim derler o'nun lakabına...

Blogumla kabuğuma çekildiğim şu günlerde içimden geçenleri kağıda dökemiyorken, sevgili bekriya yine kavisli ortalarını karşı kapalı tribün önünden yapmaya devam etmiş.

Üzerime üzerime yağdırdığı mim'lerden bu seferkinin konusu da "lakaplarımız" olacakmış.

Hatırladığım kadarıyla sıralarsam:

-ilkokul çağlarına kadar mahalle aralarında fink atarak deli gibi ordan oraya dolaştığımız dönemlerde, klasik mahalle abilerinin küçüklerine bulduğu lakaplardan birisi bana da takılmıştı elbet. Küçüklük fotoğrafımı her ne kadar şu anda yayınlayamasamda sarışın bir velet olarak bana yıllarca hep "LİMON" deyip durdular. Şimdi kocaman olsakda hala gördüğüm yaşını başını almış o güzel insanlar bana bu lakabı söylemeye devam ederler.

-Dedem'in yıllarca kullandığı benden sonra diğer kuzenime, ordan kız kardeşime geçen artık bir aile geleneği olan "YAMUK GÖTLÜ" lakabı ben diyim 10 siz deyin 12 yaşıma kadar ağzından hiç düşmedi :) Garip ama ne yapacaksın :)

-Futbol oynadığım dönemlerde gerek lise, gerek üniversite, gerekse takım arkadaşlarım ilk adım'ın vermiş olduğu yetkiye dayanarak bana hep "SAMY HYYPIA" derlerdi. O kim derseniz yıllarca Liverpool takımında oynamış bir futbolcudur kendileri.

-Can dostum dediğim çok sevdiğim insan olan Göhan kardeşim bana "ÇAKAL" der, nerden geldiği aramızdadır :)

- Keza yine hatrı sayılır bir dost olan sevgili Erdem Beyler bana "ÇİRKİN" deyip durur ama kendisi 2 gördüğünden pek kaale almam bu lakabı :)

-Gerek maçlara gittiğimden dolayı, gerekse içerisinde de fiilin bulunduğumdan dolayı, iş arkadaşlarım ve bir kaç beni bu özelliğimle tanıyan insanlar genelde "ÇARŞI" diye çağarırlar beni :)

- Ama bana sıkça kullanılan en çok hoşuma giden Erdek'ten arkadaşlarım olsun, iş arkadaşlarım, tribünden arkadaşlarım hemen hemen artık herkesin benimsediği ve benimde hoşuma giden lakap "BURİ" dir. zaten bir çok yerde de bunu kullanmaktayımdır :)

- Son olarak da cimbakuka sevgili blog dostlarıma zor geldiğinden "CİMBAM" lakabını duymaktayım. o nuda sevdim :)

Bakıldığı zaman hepsi ayrı anlamlar taşıyan, insanda düşününce gülümse bırakan güzel şeyler. Eh ne de olsa eskiden soyadı diye birşey yokmuş genlerimizde var lakap takmak :)

Bu mim'i en çok merak ettiğim "YALNIZLIK OKULU" başta olmak üzere, zeugma ve perikizi'na paslıyorum.

Kolay gelsin...

20 "Minute":

Evren dedi ki...

çirkinliğinle ilgili efsaneyi yayan utansın kendi çirkinliğinden diyorum başka da bir şey demiyorum cimbam :))

Zenciörgüsu dedi ki...

Heee!Cimbamı ben dedim ilk!Demedim mi?Kendimi mi kandırıyorum..Hatta artık demek istemiyorum,cimbomu anımsatıyo bozulursun falan diye :)

Cimbakuka dedi ki...

Ne amaçla dediğine bakar staticom :)

Bu zamana kadar bozulmadım, ama işi cimbom'a getirirsen bozulabilirim ehehehe :D

İlk kim dedi bende bilmiyorum polemik olmasın :P

Evren dediklerine katılıyorum :D

Zenciörgüsu dedi ki...

Cİmbam!! iyi iyi,güzel bu :))

Cimbakuka dedi ki...

piki :)

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

çirkinsin oğlum sen hem ben bunu senin yüzüne söylüyorum bide aman duymasın diyip sessiz sessiz söyleyenler bilem var...

Başka bir mim bulamadın mı bana paslıyacak roman olur benim lakaplarım :))))

Bilmiyorum yaza bilirmiym ama yazmaya çalışacağım teşekkürler kardeşim...

Cimbakuka dedi ki...

Vardır diyen ne yapalım artık :)

Valla ŞAŞI diyorum mim'ini bekliyorum kardeşim. :)

malikocas dedi ki...

Çarşı da iyimiy herşeye karşı nede olsa..

Damlo dedi ki...

buriii ;)

Cimbakuka dedi ki...

işte en sevdiğim buri :)))

Malik çarşı lakaba da karşı olmasın :)

beenmaya dedi ki...

sana "çirkin" diyen önce kendine baksın be güzelim. ha bu arada "damat" da fena durmuyor ne dersin :))

Cimbakuka dedi ki...

hahahaha adi :D

Evren dedi ki...

evet evet damat ya... nasıl unuttum ben o lakabı :)))

foodbynil dedi ki...

Evet evet ben cimbam diyorum ben dedim bende dedim :) Burii yazıcam en kısa zamanda bebeyim..Gemiciklerini yürütmeye çalışıyorum :)

Cimbakuka dedi ki...

Sen gemicikleri yürüt ticareti unut peiyhh. haber bekliyok hala jack! den ;)

Pilli Petro dedi ki...

deden de bi alemmiş :) sen Erdem beye bakma hasetinden öle diyodur o ne de olsa O'nun bi Tülin'i yok pek dikiş tutturamıyo malum ahha :)

sağolasın yazdığın için :)

Zeugma dedi ki...

Ama neden sildin yorumumu???
Ben olsam silmezdim..
Mimlere kapalı olmak kötü bir şey değil ki?

Cimbakuka dedi ki...

Zeugma'cım yorumunu silmedim :)

Farketmedin sanırım diğer yorumu "sırada ne var?" yazıma yazmıştın :))

Ancak cevaplayabildim ama, mim konusunda ki düşüncene saygı duyuyorum sorun etmem yani :)

Zeugma dedi ki...

Ama Buriii :( Sana çok teşekkür ederim, zevkli bir mimmiş..

Amam ama..ben uzun zamandır Mim'lere kapalıyım. Beni affet.
Ve artık geri dönüş yok.
Başka bir görev ver seve seve yapayım olur mu?
Bak istersen buradaki yazımda MİM işine nokta koymuştum..

Çok güzel yazmışsın Mim'ini gülerken öldüm bir bölümünü okurken..
Hadi hoşçakal..görüşürüz..

foodbynil dedi ki...

Jackkk:D

Zeugma dedi ki...

Çok teşekkürler açıklama için Buri :))

Demek ki ''Nasıl açıklayacağım'''diye üzüntüden yazıları bile şaşırmışım..

Anlayışın ve iyi niyetin için çok teşekkür ederim,gerçekten..

Not: O son yazdığım mim'mi güldürdü seni :D ''Tırmak Makası'' dır kesin...

Hoşçakal..Tekrar teşekkürler Cim:)

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar