18 Mart 2009 Çarşamba

Halimiz DUMAN aman aman..

Yeni albümde ilk dinlemede etki bırakan 3 güzel parça,

Seviyorum bu adamları be. 5 Nisanda hasret bitiyor :)

Sarhoş




Sor Bana Pişmanmıyım






Helal Olsun





Haydi babam coş, burda müzik hoş, gerisi bomboş, olalım yine sar sar sahoş...

eh kalanı da albümde... :))

9 "Minute":

...camenta... dedi ki...

hiç sevmedim yeni albümü...

Cimbakuka dedi ki...

1. cd yi iyice dinlersen tekrar sanırım ısınırsın.

2. cd gereksiz o konuda haklısın.

Ama seviyok nabalım :)

Evren dedi ki...

Sor Bana Pişman mıyım iyi geldi bana. Saol cimbakuka:)ama sorsan cevabım evet olurdu...

Cimbakuka dedi ki...

bunların dışında birde yalan parçası var, aşağıda ekli o da en çok saran o oldu beni.

Sor bana pişmanmıyım gerçekten gzel şarkı...

Evren dedi ki...

yok yok cimbam benim ritmim bu gece sor bana pişman mıyım. budur yani :)saykoya sarıncaya kadar dinlerim artık bu gece loopladım bi güzel geldi sorma :)

Cimbakuka dedi ki...

:D

Zenciörgüsu dedi ki...

şimdi konsere gitmeden ezberlemek lazım bunları yaff :/

Cimbakuka dedi ki...

5 şarkı tamamda adamlar 2 cd yapmışlar, tek cd yetermiş gibi duruyor albümü dinlediğimde.

Artık bi 10 yıl daha çıkarmazlar albüm.

Ezberleyelim konsere gidelim :D

Adsız dedi ki...

sağolasınn şarkılar içinn ben des everimm dumanı zevkle dinleyeceğim.:)

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar