5 Mart 2009 Perşembe

Van Minüt Türküsü...



Davos Fatihi derler o'nun namına vay vaaay...

:)))

9 "Minute":

Pilli Petro dedi ki...

dün gece dinledim bunu :) one minute lütfen :)

Cimbakuka dedi ki...

Olmaz van minüt, van minüt :D

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

muhamuhamuha :)))))

Süper ya :)))

van minüt benim biricik sevgilim söylesenden başka kimin var benim...

Davosta ağlarım...

Monşerlere takarım....

Söyle Sen olmazsan ben kimle çoşarım :)))

foodbynil dedi ki...

Harika yaa:) ay çok güldüm :)) öldürmeyeceksin!!!!!! aman amaaan tey tey teyyyyyy

My little Montenegro dedi ki...

Sordum sarı çiçeğe annen baban var mıdır ??? teşekkürler günün şu saati güldüm ya :D

Cimbakuka dedi ki...

Gülün eğlenin coşun anacım :D

Damlo dedi ki...

can dündar yazmıştı bunu bi köşe yazısında. çok gülmüştüm yahuu

Cimbakuka dedi ki...

Zor gibi gözüksede tek dileğim şeçimlerin bir nebze olsun istediğim gibi sonuçlanması.

Kaç kişiye ulaşabilirsek, gerçekleri anlatabilirsek kendimi o kadar huzurlu hissedeceğim.

Ama bizim ülkemizde mazlum her zaman haklıdır psikolojisi olduğundan, halk'ımız ezilen yanında olduğunu zannederken, kafasının ezildiğinin farkına varamamaktadır.

Bu yorum benim için bitmiştir :P

kelebenk dedi ki...

zuhahahhahha... çok güldüüümmm...

one minute nefes alayım.

Yorum Gönder

Boş İş Bunlar